السبت، 14 نوفمبر 2009

الحمد لله ... اقترب الحلم الكبير


الحمد لله ... اقترب الحلم الكبير

الف مبروك لمصر .... بصراحة انا مش مصدق اللي حصل ده ...

انا مش عارف اقول ايه؟؟؟؟؟؟؟

مافيش كلام ممكن يتقال يوصف فرحة 80 مليون مصري

ان شاء الله حنكسب يوم الاربعاء وحنأكد احقيتنا بالصعود الي كأس العالم

الف مبروك لمصر كلها ... وتسلم رجليك ياعمرو زكي وتسلم راسك يامتعب

الف شكر ليك ياحسن شحاته.. فقد وعدت واوفيت .. والآن حان الوقت لتثبت للجميع انك الاقدر وان اولادك هم الاحق بالصعود

انا ولأول مرة بحس نفسي مش عارف اكتب واعبر عن فرحتي ....

انا حفتح باب التعليقات كل اللي في نفسه حاجة يقلها ويعبر عن فرحته ويارب يجعل ايامنا كلها سعادة وفرح

ملحوظة أخيرة : الي كل من استهان بهذا اللقاء وبأحلام 80 مليون مصري واخذ يردد عبارات ليس لها اي قيمة مثل "انا نفسي مصر تتهزم" و "المهم فريق عربي في المونديال " وغير ذلك من العبارات المستفزة ... اقول لهم لا تستهينوا باحلام 80 مليون مصري حتي لا تخسروا كل شئ ... واقول لهم اخيرا "موتوا بغيظكم"

5 عبر مين قدك !!:

مشروع دكتور يقول...

لك الحمد يا الله انى عرفت اوصل عشان اعلق
لانه للاسف الوصول بقى غلس شويه بعد وجود ميزه ارسال الى صديق.
على العموم دى كوره ودى ماتش
وبعدين فين ال 80 مليون مصرى انا عن نفسى مش فرقت معايا كتير. يبقوا 79 مليون مصرى
لكن اهم واحلى شئ حصل انى اهالى خان يونس فرحوا وقتها لفوز مصر.وقتها بس عرفت ما معنى ان تكون لعبه هى لغه حوار ؟
ولما قريت ان سكان المحله الرجال الجدعان بجد خرجوا بعد الماتش للاحتفال فهتف وسطهم واحد من الحزب الوطنى وقال - ياجمال قول لابوك المحله بيحبوك- قام اضرب من 2000 مواطن قبل ما يخلص كلمته
بصراحه احسن.
لو اصبحت اللعبه وسيله لغابه,مش الغايه نفسها ولغه اتصال مع كونها لعبه ومش نعلى من منصبها اكتر من كده فاظن هيبقى افضل واحسن واحلى كمان
انما تاخد اكتر من وضعها ويتشم ده ويهزاء ده .؟على ايه وليه ؟
ما بعقل وهدوء
عيب بجد اللى حصل.
مش بالكلام ولا بالحلام نحقق كل اللى بنحلم بيه.
يارب تكون مسيجتى وصلت
مش لطيف اننا نوصل لتهايل لكاس العالم ده ان وصلنا والله اعلم؟
واحنا مش عندنا كوب ماء نظيف.
والسلام خير ختام

------ يقول...

الف مبروووووووووك

لمصر

تأثير الفراشة يقول...

الحمد لله ، ألف حمد و شكر لله

و لسه هندعى تانى و نقول يارب يوفقنا و يوفق المنتخب فى يوم الأربعاء و بعد يوم الأربعاء كمان

ما شاء الله عليهم ، ربنا يحميهم و يحرسهم و يبارك فيهم و يوفقهم

و دائما كده المصريين يفرحوا و يتجمعوا على الخير

ألف مبرووووووك لمصر و لكل المصريين

dr/shiko يقول...

بس انتوا قولوا يـــارب

غير معرف يقول...

انا اول مره اعرف اني بحب البلد دي ههههههههههههههههههههههههههه
مش اول مره اوي كل لما يلعب المنتخب بكون هتجنن انا بكيت لما لقيت الوقت الاضافي وهما لسه مجبوش جون تاني ولما جابو اجون سرخت فضلت اسرخ بابا قال البت اتجننت
اصل انا مجنونة كوره يا رب النصر لمصر ياااااااااااااااااااااااااااااااااااارب